Avon: Nebim V3 Müşteri Sadakat Yönetimi aracılığıyla Avon Beauty Card sahibi olarak alışveriş yapan müşteriler ile ilgili raporlar elde edecek, topladığımız CRM verileri sayesinde analizler yapabileceğiz.
Geniş ürün gamı, her kampanyada birbirinden çekici ve yeni ürünle dolu katalogları, güvenilir ve son teknolojiyle geliştirilmiş ürünleriyle 1993 yılından bu yana Türk kadınlarının en çok bildiği ve kullandığı güzellik markaları arasında ön sıralarda gelmekte olan Avon, iş süreçlerini Nebim V3 ile yönetmeye devam ediyor. Avon Satış Operasyonları Geliştirme Müdürü Cansu Güner, Nebim V3 Müşteri Sadakat Yönetimi projesi ile ilgili görüşlerini paylaştı.
Firmanızı kısaca tanıtabilir misiniz?
Avon, dünyanın 100’ü aşkın ülkesinde 6 milyondan fazla kadının hayatına dokunan bir şirket ve biz bu ailenin bir parçası olarak güzelliğe, iyimserliğe, yeniliğe kısacası kadın olmanın gücüne yürekten inanıyoruz.
Yıllardır kadınların bildiği, sevdiği ve güvendiği kozmetik markaları arasındaki rekabetçi yerini koruyan Avon, aslen bir doğrudan satış firması olmasının yanı sıra, online platformlarda ve perakende satış noktalarında en çok satılan ve tercih edilen ürünlerini tüketicileriyle buluşturuyor. An itibari ile Avon’un, Türkiye’nin toplam 46 ilinde 75 satış noktası bulunuyor.
Müşteri Sadakat Yönetimi Projesi ile süreci nasıl yönetiyorsunuz? İşleyişten bahsedebilir misiniz?
Müşteri Sadakat Yönetimi projemizin ana ürünü olan Avon Beauty Card ile müşterilerimizi yakından tanıyabiliyor, mağazalarımızda kayıtlı müşterilerimize özel fırsatlar sunabiliyoruz.
İşleyişi özetleyecek olursak; SMS gönderimi yapan veya mağazalarımızda bulunan QR kodları okutan müşterilerimizi kaydolabilmeleri için başvuru formuna yönlendiriyoruz. Operasyonel yoğunluğu önleyebilmek adına müşterinin kendi telefonu ile kaydolduğu veya bilgilerini güncelleyebildiği bir yapı oluşturduk. Müşterinin kayıt olma süreci esnasında başvuru formunun açılması ve formun tamamlanması ile birlikte, ilgili bilgiler 1-2 dk gibi kısa bir süre içerisinde Nebim sistemine akıyor. Başvuru formu ile aldığımız bilgiler aracılığı ile müşterilerimize “Hoşgeldin Fırsatı” ve “Doğum Günü Fırsatı” gibi avantajlar sunuyor, aynı zamanda kart kullanıcılarına özel kampanyalar kurguluyoruz.
Bu projeyi fiili kullanıma alırken yaşadığınız deneyimlere göre önerilerinizi paylaşabilir misiniz?
Müşteri havuzumuz yeterli olgunluğa eriştiğinde, Nebim aracılığıyla Avon Beauty Card sahibi olarak alışveriş yapan müşteriler ile ilgili raporlar elde etmeyi, başvuru formları aracılığıyla topladığımız CRM verileri ile birlikte analizler yapabilmeyi hedefliyoruz.
Uygulamanın sağladığı en önemli faydalar nelerdir?
Avon Card ayrıcalıklarını en iyi şekilde müşteriye anlatacak donanımlı personellerimiz aracılığıyla Avon Card kullanıcı sayısı oranını arttırmak şu an için en öncelikli hedefimiz.
Buradan gelecek artışla birlikte satış noktalarımız performans potansiyelini gerçekleştirme fırsatı bulacak. Avon, sadakat programı aracılığıyla toplayacağı CRM verileri ile tüketicilerinin alışveriş alışkanlıklarına göre kişiselleştirilmiş kampanyalar kurgulama fırsatı bulacak ve tüketicilerinin marka ile gönül bağı kurmasını sağlamış olacak. Tüketiciler ise yaptıkları alışverişlerden puan kazanma ve Avon Card ayrıcalıklarından faydalanma fırsatı bulacaklar.
Demo Talebi
Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.
Demo Talebinde Bulunun