İLETİŞİM DEMO TALEBİ

Ecco

ECCO Türkiye Genel Müdürü Deniz Necati Erda:

“Nebim V3 ile mağazaların cirolarını anlık olarak takip edebiliyor ve mağaza giderlerini daha kolay yönetebiliyoruz.”

Nebim’i tercih etmemizde; Türkiye’de perakende sektöründe birçok lider firma ile işbirliğinde olması ve ECCO öncesi Nebim yazılımlarını tecrübe etmiş olmamızın da etkisi büyük. Sektör tecrübesi ve Nebim V3 ERP programının ihtiyaçlarımızı karşılayabilme oranı konusunda tahminlerimizin üzerinde olması da tercihimizde çok etkili.

İnovatif konfor ayakkabılarda dünya lideri bir firma olan ECCO markasının hikayesini bizimle paylaşabilir misiniz?

İlk iki mono-brand mağazasını geçtiğimiz yıl mart ayında İstanbul’da açan ve planladığı gibi 5 mağaza ile Türkiye pazarına başarılı bir giriş yapan 1963 yılında Danimarka’da kurulan ECCO ayakkabı ve deride bir dünya devi. ECCO, dünyada tabakhane, fabrika ve mağazalarıyla her aşamasını kendisi kuran ve yöneten az sayıdaki büyük ayakkabı üreticilerinden biri olarak dikkat çekiyor. Genel Merkezi Danimarka’da bulunan ECCO, bir aile şirketi ve halen Kasprzak Toosbuy ailesinin yönetiminde faaliyetlerini sürdürüyor. Yılda dünya çapında 21 milyon çiftten fazla ayakkabı satan ECCO, Türkiye pazarına ayrı bir önem veriyor. ECCO, dünyada ayakkabı üretiminin her aşamasına sahip olan ve kontrol eden tek ayakkabı firması olarak diğerlerinden farklılaşıyor. ECCO üstün kalitesi ve yenilikçi teknolojisiyle gurur duyuyor ve bu kalitenin müşteriye yansıması için çaba harcıyor. ECCO markası dünyanın her yerinde stil ve rahatlığı temsil ediyor ve başarısını “ayakkabı ayağı takip etmeli” sloganıyla tanımlıyor. ECCO başarılı üretimini, “ayağın ayakkabıyı şekillendirmesindense, ayakkabı ayağı tamamlamalı” felsefesiyle sürdürüyor. ECCO; dünya çapında sahip olduğu 5 üretim tesisi ve 1.200’den fazla mono-brand satış mağazası, 15.000’inüzerinde satış noktası ile dünyanın ikinci en büyük ayakkabı üreticisi konumunda bulunuyor. Danimarkalı ECCO, tüm dünyada mağaza sayısını 2,989’a yükseltmiş ve böylece satış noktalarının sayısını 90 ülkede 15,000 rakamına taşımayı başarmış bir İskandinav markasıdır.

Dünya’da 2,989 mağazaya sahip bir marka olarak Türkiye pazarına giriş hikayenizden bahseder misiniz?

Türkiye’yi 76 milyonu aşkın nüfusuyla ve yılda 200 milyon çift ayakkabı pazarıyla Avrupa pazarları arasında en büyük potansiyel olarak görüyorduk her zaman. Bu düşüncemiz pazara giriş yaptıktan sonra da değişmedi. Planladığımız gibi 2014’de İstanbul’da 5 ECCO mağazası açtık. Ürünlerimizi ECCO İstanbul Marmara Forum’da, ECCO Forum İstanbul mağazasında,premium mağaza konseptindeki ECCO Mall of İstanbul’da, Özdilek Park’ta ve Çekmeköy Metro Garden’daki ECCO mağazalarımızda tüketicilerimizle buluşuyoruz. Önümüzdeki 12 ayda 5 mağaza daha açmayı planlıyoruz. Bir yıl gibi kısa bir süre geçmiş olmasına rağmen, yüzde yüz kendi derilerimizden ürettiğimiz yüksek teknolojili ayakkabılarımıza, çanta ve aksesuarlarımıza Türk tüketicisinin göstermiş olduğu ilgiden son derece memnunuz. Önümüzdeki yıllar boyunca ECCO, Türkiye’de perakende sektörüne önemli yatırımlar yapacaktır.

Nebim ile yollarınızın kesişmesi nasıl oldu?

Nebim’e sektörden aşinalığımız vardı. Nebim’i tercih etmemizde; Türkiye’de perakende sektöründe birçok lider firma ile işbirliğinde olması ve ECCO öncesi Nebim yazılımlarını tecrübe etmiş olmamızın da etkisi büyük.

Sektör tecrübesinin yanı sıra; Nebim V3 ERP programının ihtiyaçlarımızı karşılayabilme oranı konusunda tahminlerimizin üzerinde olması da tercihimizde çok etkili.

Nebim V3’ün iş süreçlerinize olan katkılarından bahseder misiniz?

Nebim V3 ERP genel olarak iş süreçlerimizi hızlandırdı ve pratikleştirdi. Özellikle mağazacılık tarafındaki raporlamaların kolay ve efektif olması sayesinde tüm mağazaları aynı anda kolaylıkla raporlayıp hızlı karar alabilme yeteneğine sahip olduk.

Nebim V3’ün ECCO’ya katkıları arasında özellikle Web Ciro Uygulamasından bahsedebilirim. Web Ciro Uygulaması ile mağaza ciro ve klasman bilgilerine online ulaşabilmemiz gün içerisinde tüm mağazalardaki ciro hareketlerini anlık olarak izleyerek, planlanan ciro hedefinin altında kalacağını gördüğümüz mağazalarımıza zamanında ve hızla müdahale edebilmemizi sağlıyor.

Buna ek olarak; ürün kartı açma, fiyatlandırma ve kampanya tanımlama menülerinin hızlı ve kolay olması özellikle ithal ürünlerimiz için yurtdışından gelen ürün kartlarını pratik bir şekilde kendi stoklarımıza alabiliyor olmamız günlerce sürecek ve çok fazla insan kaynağı gerektiren işlerin hızla çözülmesini sağlamış oluyor.

Nebim V3’ün katkıları arasında; mağazalarımızda yapılan masrafları anında merkezde görebiliyor olmamızdan da bahsedebiliriz. Mağaza masraflarını anında takip edebiliyor olmamız, tüm mağazalarımızın gider yönetimlerini daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmemizi sağlıyor.

Nebim V3 ile hayatımıza giren bir başka fayda da; Nebim V3 Veri Ambarı raporlamaları ile farklı analizlerde, ihtiyaçlarımıza özel, detaylı raporları kolaylıkla oluşturabilmemiz. Oluşturduğumuz bu raporlar sayesinde hızla karar verebiliyor ve sonuçlara göre kararlarımızın yönünü anında değiştirebiliyoruz.

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email