Efor: Nebim V3 İş Yükümüzü Hafifletti, Hızımızı Arttırdı
Erkek perakende sektörünün önemli markalarından, 40’a yakın mağazası ile yurt içi ve yurt dışında hizmet veren Efor, Nebim ile yeni projeler geliştirmeye devam ediyor. Efor Bilgi İşlem Müdürü Murat Cengiz Nebim V3 Mağazalar Arası Transfer Planlama Uygulaması hakkındaki görüşlerini paylaştı.
Firmanızı kısaca tanıtır mısınız?
Efor 1977 yılında kurulmuş olup, şu anda yurt içi ve yurt dışı olmak üzere 40’a yakın mağazamız ile erkek perakende sektöründe hizmet vermekteyiz.
Mağazalar Arası Otomatik Transfer Planlama Uygulaması ile süreci nasıl yönetiyorsunuz, işleyişi anlatabilir misiniz?
Proje başlangıcında öncelikle mevcut işleyişimize göre kural talepleri oluşturduk. Bu çok önemliydi çünkü bütün her şey kurallar üzerinden ilerliyor. Kuralları oluşturduktan sonra şu anda mağazalarımızın arasında otomatik olarak siparişler oluşuyor; satan, satmayan, daha hızlı satan mağazalara otomatik olarak bunları yönlendirebiliyoruz. Burada en önemli nokta her şeyin otomatik ilerlemesi. Çünkü biz yüzbinlerce stok yönetiyoruz, bu da işimizi çok çok rahatlatıyor.
Bu projeyi fiili kullanıma alırken yaşadığınız deneyimlere göre önerilerinizi paylaşır mısınız?
İlk etapta proje başlangıcında kuralların mutlaka çok düzgün kurgulanması gerekiyor. Çünkü her şey kurallar üzerinden ilerliyor. Bu işlemi yapacak Ürün Yönetimindeki yetkilinin çok fazla işine yarayacaktır. Her şey kuralların üzerinden çok basit bir şekilde ilerliyor.
Uygulamanın sağladığı en önemli faydalar nelerdir?
Firmamız için en büyük faydası iş yükümüzü alması, çünkü çok fazla stok ve çok fazla ürün gamı var. Her şeyi tek tek manuel olarak yapmak bizleri çok zorluyordu. İş yükümüzü hafifletti, hızımızı arttırdı. Bu hız hem iş anlamında hem de ürünü bekletmediğimiz için mağazada işimizi kolaylaştırdı. Direk olarak satan mağazaya yönlendirdiğimiz için satmayan mağazadan ciromuza da yansıdı.
Demo Talebi
Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.
Demo Talebinde Bulunun