Gözalan: Nebim V3 İş Ortağı Yapısı ile Tüm İş Ortaklarımızın İş Süreçlerini Merkezden Kolaylıkla Yönetebiliyoruz
Türkiye’nin önde gelen perakende markalarından Gözalan Group iş süreçlerini Nebim V3 ERP ile yönetiyor. Gözalan Group Bilgi Teknolojileri Yöneticisi Raşit Gülhan Nebim V3 İş Ortağı Yapısı ile ilgili görüşlerini paylaştı.
Firmanızdan kısaca bahsedebilir misiniz?
“Temelleri 1969 yılında Almanya’da atılan, 50’den fazla mağazası, 500’e yakın personeli olan Gözalan Group firması birçok farklı sektörde hizmet kalitesi ile ön plana çıkmaktadır. 1987 yılında Türkiye’ye giriş yapan Gözalan Group, sektördeki deneyimi, dinamik yapısı ile iş ortaklarının beğenisini kazanmaktadır. Bünyesinde birçok dünya markası bulunduran Gözalan Group, tüketicinin de çok iyi bildiği, Colombia, Mountain Hardwear, Sorel, Mustang Jeans, Prana markalarını tüketici ile buluşturmaktadır.”
Nebim V3 İş ortağı Uygulaması ile süreci nasıl yönetiyorsunuz? İşleyişten biraz bahsedebilir misiniz?
“Nebim V3 üzerinde toplamda bugüne kadar 38 tane iş ortağı açtık. Şu an canlıda Gözalan firmasına ait 9 tane iş ortağını ve Franchise firmalarına ait 14 tana iş ortağını Nebim V3 üzerinden yönetiyoruz. İş Ortağı yapısındaki şirket dinamiklerimize göre aldığımız kararları firma bazlı uygulamak, iş ortaklarımızdaki e-Süreçleri kullanan veya kullanmayan firmaların konfigürasyon ayarlarını yapmak ve iş ortağı bazında detaylı yetkilendirme yapılması süreçlerini yönetiyoruz. Gözalan Group ve Franchise mağazaları üzerinden yapılan perakende satışları, iş ortakları üzerinden ortak satış noktası olarak ayarlanması ile değişim ve iade süreçlerini iş ortağı yapısında kullanıyoruz.”
Bu projeyi fiili kullanıma alırken yaşadığınız deneyimlere göre önerilerinizi paylaşır mısınız lütfen?
“Yeni yapının kurgulanması, kullanıcıların alışık oldukları yapıyı bırakarak yeni kuralları olan iş ortağı yapısına alışması ve kullanması gibi bazı çekincelerimiz vardı. Fakat Nebim V3 Kick Off toplantısı ve analiz toplantılarında Gözalan Group çalışanlarına detaylı olarak bilgiler verdik. Çalışanlardan gelen bildirimler üzerine analiz notlarımızı güncelledik, iş ortağı yapısını güncellediğimiz analiz notlarıyla birlikte kullanmaya başladık.”
Uygulamanın sağladığı en önemli faydalar nelerdir?
“İş Ortağı yapısı içerisinde tüm ana konfigürasyonların ana şirket üzerinden yapılması, ürün kartları, kampanyalar, fiyat listeleri ve benzeri tanımlamaların ana şirkette açılıp iş ortaklarına hızlı bir şekilde entegre olması çok önemli bir özellik. Ayrıca talep edilen raporların tek bir şirket üzerinden konsolide şekilde tüm iş ortakları için alınabilmesi başka önemli bir fayda. Tüm satış noktalarımızın eş zamanlı olarak yönetilebilmesi, sevk ve satışların online bayi süreçleri ile kolay bir şekilde kabul edilmesi, yönetilebilmesi ve mükerrer veri girişlerinin engellenmesi anlamında çok fayda sağladık. Öte yandan omni chanel satış yapısına uygun alt yapının oluşturulması Nebim V3 İş Ortağı yapısının faydaları arasında olduğunu söyleyebiliriz.”
Demo Talebi
Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.
Demo Talebinde Bulunun