İLETİŞİM DEMO TALEBİ

Lufian: Nebim V3 Masraff Entegrasyonu ile masraf sürecimizi dijitalleştirerek personellerimizin zamandan tasarruf etmesini sağladık

1995’te İzmir’de Ne-Saç olarak kurulan, 2005 yılından beri Lufian olarak hayatına devam eden Türkiye’de ve dünyada hızlı büyümesini sürdüren, bugün 130 mağaza ile hayata eşlik etmeye devam eden Lufian, Nebim’in yenilikçi çözümleriyle iş süreçlerini yönetmeye devam ediyor. Lufian Bilgi İşlem Direktörü Gökhan Sayışman hayata geçirdikleri Nebim V3 Masraff Entegrasyonu projesiyle ilgili görüşlerini paylaştı.

Firmanızı kısaca tanıtır mısınız?

1995 yılında İzmir’de kurulan Ne-Saç, tekstil olarak dünyaca ünlü markalara tasarım ve üretim yapan bir firmaydı. 2005 yılında Lufian markasını kurarak bugün 130 mağazaya ulaştık, erkek ve kadın casual giyimde hizmet veriyoruz. Önümüzdeki yıllarda yurt dışına açılma planımız var. Bu şekilde ilerlemeye devam edeceğiz.

Nebim V3 Masraff Entegrasyonu projesi ile süreci nasıl yönetiyorsunuz, işleyişi anlatabilir misiniz?

Masraff ile tanışmamız herkesin olduğu gibi bizim de kâğıt israfını önlemek ve dijitalleşmek için arayışımız sırasında oldu. Bu konuda da Nebim ile entegrasyonun olması ve bize sağlayacağı avantajları değerlendirdik. İşleyişe de bununla beraber başladık ve projeyi de hayat geçirmiş olduk.

Bu projeyi fiili kullanıma alırken yaşadığınız deneyimlere göre önerilerinizi paylaşır mısınız?

Şirket olarak masraf kartlarında bir dağınıklık vardı. Kontrolden çıkmış bir haldeydi. Bu proje bizim onları revize etmemize yardımcı oldu. Bize neler yapabileceğimizi, ilerde nelerle karşılaşabileceğimizi gösterdi. Bununla beraber çok fazla adette olan masraf kartlarını 500’e kadar indirerek bütün alt şirketlerimiz dahil hepsinde aynı sistemi kullanarak entegrasyon yapmış olduk. Masraff’ın da bu konuda bize desteği oldu. Birlikte süreçleri de geliştirerek Nebim entegrasyonunu çok iyi bir şekilde tamamladık.

Uygulamanın sağladığı en önemli faydalar nelerdir?

Burada en önemli sorun kağıtların ve yapılan masrafların gelmesinin gecikmesiydi. Özellikle yurt dışına giden personellerin, yurt içinde seyahat eden personellerin masraflarının çok geç gelmesi idi. Bu uygulama sayesinde sürecin dijitalleşmesiyle masrafları anında yazıp bir üst birime gidip onaylanması ve iş avansı olarak kendilerine geri dönmesi sağlandı. Bize faydası daha hızlı hareket eden personellerimiz oldu. Önceden entegrasyonu sağlanmış ve faturalaşma olan bir sisteme sahip olmuş olduk.

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email