Masraf Yönetimi
Masraflarınızı maliyet merkezleriniz ile eşleştirin ve tüm masraf alım siparişlerinizi, irsaliye ve fatura işlemlerinizi takip edin.
Masraf Yönetimi
Masraf alımları için satın alma teklifi oluşturabilirsiniz. Bu tekliflerden satın alması yapılacak olanları onaylayarak sipariş oluşturabilirsiniz. Böylece sadece satın alma onayı yapılmış masrafların satın almasının yapılmasını sağlayabilirsiniz. Masrafların, üretimde, mağazada kullanılıp kullanılamayacağını seçerek, masraf tanımlamalarını sadece ilgili grubun görmesini sağlayabilirsiniz.
Masraf Maliyet Merkezi
Masraflarınızı maliyet merkezleri ile eşleştirerek o masrafların hangi maliyet merkezinde kullanılabileceğini belirleyebilirsiniz. Masraflarınıza istediğiniz kadar özellik tanımlayarak gruplandırabilir ve raporlayabilirsiniz. Sabit gider ya da değişken gider olarak farklı tanımlamalar yapabilirsiniz.
Maliyet Merkezi Hiyerarşisi
Masraf dönemleri tanımlayarak dönem bazında masraf dağılımı gruplaması yapabilirsiniz. Maliyet merkezleri tanımlayarak, maliyet merkezleri dağıtım hiyerarşisi belirleyebilirsiniz. Tüm masraf kalemlerini oluşturulan maliyet merkezi hiyerarşisinin ilgili seviyesine bağlayabilir ve her seviyenin alt seviyelerine hangi dağıtım anahtarına göre dağıtım yapılacağını tarif edebilirsiniz. Bu dağıtım anahtarını oransal olarak manuel verebileceğiniz gibi, satılan malin maliyeti ya da ciro KPI'larına göre de otomatik dağıtım yapılmasını sağlayabilirsiniz.
Masraf Fatura Onay Süreci
Mağaza ve ofis bazında ayrı ayrı masraf faturaları onay kuralları tanımlayabilirsiniz.
Bu kuralların, departman yöneticisi, iş yeri ve departman görevli müdür, personel müdürü ya da mağaza koordinatörleri tarafından onaylanmasını sağlayabilirsiniz.
Demo Talebi
Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.
Demo Talebinde Bulunun